Aki szétszórt, ne legyen vállalkozó! Vagy mégis?

Bejegyzés megosztása:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on pinterest
Share on email

Sokan mondják, hogy ahhoz, hogy egy vállalkozás jól tudjon menni, nem elég egyetlen jó ötlet, nem elég, hogy a vállalkozó jó legyen abban, amit csinál. Nemcsak erről szól ugyanis a történet, hanem az adminisztrációról, papírmunkáról is, amit precízen, pontosan kell intézni, különben az első ellenőrzéskor bukta az egész, hiába is működne egyébként jól.

Nos, ez igaz, annak, aki vállalkozásra adja a fejét, számolnia kell azzal a ténnyel, hogy papírmunka is vár rá, határidőkre kell figyelnie, naprakészen kell magát tartania az aktuális jogszabályokat illetően, és ügyelnie kell rá, hogy a vállalkozása mindennek megfeleljen. Na de kinek van erre ideje? Amellett, hogy foglalkozik az ember az ügyfelekkel, viszi előre a céget, és dolgozik, még arra is rá kellene érni, hogy a szabályokat figyelgessük, betartsuk…. Lehetetlen vállalkozásnak tűnik.

Legalábbis annak mindenképpen az, aki amúgy is szétszórt, nehezen tudja osztani a figyelmét. Az sem segít éppen a papírmunka iránti lelkesedésen, hogy ezt mindenki egy kötelező, szükséges rosszként éli meg, amivel foglalkozni kell, de ami elveszi az időt a valódi munkától. Kit érdekel a papírozás, amikor az ügyfél várja, hogy megkapja végre, amit megrendelt, nem igaz?

Mindezek után jogosan tűnhet úgy, hogy egy vállalkozás létrehozása és vezetése csak olyan embereknek való, akik nagyon jók abban, hogy egyszerre millió dologra figyeljenek oda, és nagyjából esélytelen azoknak, akik nem ilyenek. Kivéve, ha van emberük arra, hogy figyeljenek a járulékos tevékenységekre. Vagy applikációjuk, esetleg egy klubbal, amely még tanácsot is tud adni, ha valami nem teljesen tiszta.

Ha külön asszisztensre nem is tud mindenki áldozni, az app és a klub elérhető még a kezdő vállalkozók számára is – így a szétszórtság nem lesz akadály többé!

Mire figyel helyettünk az alkalmazás?

  • Határidőkre – nem, nem az utolsó pillanatban szól, kapkodni se kell, időben jelez mindig, ha valamilyen kötelezettség közeledik.
  • Az összeghatárra, méghozzá időarányosan. Nem fogjuk véletlenül átlépni a KATA keretet, nem érnek kellemetlen meglepetések.
  • Figyelmeztet, hogy a KATA legyen mindig időben befizetve.
  • A bevitt számlákat, nyugtákat rendszerezi, ezeket listázza, így a NAV-nak is bemutatható, mint bevételi nyilvántartás – mindez csak pár kattintás, egy néhány perces üresjáratban is el lehet intézni a rögzítést.
  • Előkészíti az adóbevallást a rögzített adatok alapján, így az is csak pár klikk lesz minden évben.
  • Teljesen a NAV előírásoknak megfelelő lehet a bevételi nyilvántartásod, így elég ennyi munkát beletenned és emiatt akár egy váratlan ellenőrzés miatt sem kell aggódni.

És miért jó Kata Klub tagnak lenni?

  • Ezzel lesz teljes a védőháló: ha bármi nem világos, bármivel kapcsolatban bizonytalanok vagyunk, itt lehet konzultálni, szakértői segítséget kapni.
  • Nem kell minden alkalommal, minden kérdés esetén órákat szörfölni a neten, megtalálva a megfelelő választ – amiről még így sem tudjuk, hogy megbízhatunk-e benne. Mivel itt egy olyan Klubról van szó, ahol szakértő válaszol a kérdéseimre, így emiatt nem kell aggódnunk.
  • Olyan, mintha lenne egy saját adótanácsadónk, fillérekért.
  • Tippek és trükkök kerülhetnek birtokunkba arra vonatkozóan, miként lehetne még sikeresebb a vállalkozás.
  • Szakmánként eltérő nehézségek kezeléséhez szakmaspecifikus webinárium áll rendelkezésre.
  • Profi szakmai támogatás, melyeket akár telefonról is lehet olvasni.

Ha ilyen támogatás áll mögötte, még a legszétszórtabb, legfigyelmetlenebb ember is képes lehet hatékonyan, és persze NAV felé is stabil bevételi adminisztrációval vezetni a vállalkozását. Ezután csak minimálisan kell csak személyesen utánanézni az adminisztrációs feladatoknak, mert még erre is külön figyelmeztetést kapunk – a hétköznapokban nekünk így elég „csak” az ügyfelekkel, a tényleges munkával foglalkozni.

Valódi segítséget szeretnél KATA-s vállalkozásod nyilvántartásához?

Lesd meg milyen lehetőségek várnak rád!

Ajánlott bejegyzések:

Szeretnél könyvelői segítséget?

Vedd fel velünk a kapcsolatot!

KATÁZOM applikáció

30 napig ingyenes
új funkciókkal bővült!

  • Pénztárgép is rögzíthető
  • Egyszerűbb regisztráció
  • Egyszerűen felveheted számláidat, nyugtáidat, napi pénztárgép zárásaidat

Töltsd le és próbáld ki még ma! Kattints ide: